esmaspäev, 7. jaanuar 2013

Eneseanalüüs

1. Mida õppisid õppemängu kavandades ja luues?

Mängu kavandades ja luues õppisin õppemängudeloomise keskkondade kohta, kus saab luua oma mängu. Samuti sain arendada oma loovust ning nuputada, mis võiks minuealistele noortele meeldida ning mis teemalisi mänge võiks teha.
Õppemänguloomise keskkond: http://www.kubbu.com/

2. Mis meeldis kõige enam õppemängu luues?

Õppemängu luues meeldis see, et sai teha koostööd ning teha sellise mängu, mida endale meeldib mängida. Näiteks meie Liisaga tegime ristsõnad ja sõnaühendamise mängud, sest neid on hea lihtne teha ning need on suhteliselt normaalsed asjad, mida internetipõhiselt mängida.

 3. Mis oli kõige raskem?

Kõige raskem oli kujundada mängu, valida sobiv keskkond ning leida hea materjal mille põhjal mäng vormistada, sest materjal peab olema tõene, keskkond peab olema lihtne ja arusaadav, ning kujundus peab olema huvitav ning tore.

4. Mida teeksid järgmine kord teisiti?

Järgmine kord otsiksin põhjalikumalt sobivat materjali, mille põhjal mängu teha ning valiksin teistsuguse keskkonna, kus mängu vormistada ning luua.

5. Mida soovitad klassikaaslase, kui ta hakkab tegema õppemängu?

Kui hakkad tegema õppemängu, siis mõtle läbi, mille kohta sa mängu teed, kus keskkonnas sa seda teed, mis materjali sa mängu tegemiseks kasutad ning kujutle, kuidas peaks sinu mäng lõpuks siis ka välja nägema.


Edasi paneme mängud oma kodulehekülgedele ning lõpuks paneb õpetaja kõik õppemängud ühele leheküljele kokku.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar